چند دقيقه براي يک عمر



 






  • چند دقيقه براي يک عمر


    921595


    01 آبان 1398 - 17:59

    1495 




    پويش ملي همه با هم به پيش، براي جهاني بدون ترس از بيماري سرطان ، امسال نيز با شعار چند دقيقه براي يک عمر به فعاليت خود ادامه خواهد داد. اين پويش توسط موسسه خيريه بهنام دهش‌پور و شرکت زرين رويا با برند ماي‌ليدي در مهر ماه 1397 آغاز شده است.


    چند دقيقه براي يک عمر


    به مناسبت آغاز دومين سال فعاليت اين پويش از 30 مهر تا 3 آبان‌ماه، فعاليت‌هايي در جهت آگاه‌سازي ن درباره سرطان در تهران و ساير شهرستان‌ها انجام خواهد شد.


    سال گذشته در همين روز‌ها بود که موسسه خيريه بهنام دهش‌پور و شرکت زرين‌رويا از همکاري مشترک براي اتفاقي مهم خبر دادند؛ اتفاقي که به يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي روز درباره سلامتي ن مي‌پرداخت.


    نتيجه اين همکاري به پويشي ملي تبديل شد که طي يک سال، به دستاورد‌هاي مهمي در کشور رسيد. شهلا دهش‌پور، مادر بهنام دهش‌پور، بنيانگذار و رئيس هيئت مديره موسسه خيريه بهنام دهش‌پور درباره چرايي فعاليت در اين حوزه گفت: «پسرم از 17 سالگي به بيماري سرطان مبتلا شد، ولي تا لحظه آخر زندگي‌اش، خوشحال بود و اعتقاد داشت بايد براي مردم کشورش کاري کند. خوشحاليم که در اين بيست و سه سال، موسسه بهنام دهش پور بيش از 14هزار بيمار را تحت پوشش قرار داده است.»


    مهرنوش مقبل، نايب رئيس هيئت مديره خيريه بهنام دهش‌پور درباره شروع همکاري شرکت زرين رويا و اين موسسه گفت: «از پاييز سال 92 برنامه غربالگري سرطان در دستور کار موسسه قرار گرفت. ما تصميم گرفتيم ن را يک مرحله قبل از ابتلا به سرطان آگاه کنيم. اين امر با خودآزمايي‌هاي ماهيانه امکان‌پذير خواهد بود. موفقيت اين برنامه و ادامه آن باعث شد در سال 97 شرکت زرين رويا با برند ماي‌ليدي با ما همراه شود تا امروز از طريق اين همکاري فعاليت‌هاي مهم و بزرگي در حوزه اطلاع‌رساني سرطان انجام گيرد.»


    حيدر ميزبان، بنيانگذار و رئيس هيئت مديره شرکت زرين رويا، ضمن تشکر از خانواده دهش‌پور و اعضاي اين موسسه خيريه بابت اين همکاري، از سالگرد اين پويش ابراز خوشحالي کرد. او ادامه داد: «ما وظيفه خود مي‌دانيم که به وصيت پدرم، مرحوم حاج کريم ميزبان عمل کنيم و علاوه بر کسب‌وکار، مسئوليت اجتماعي را در مورد تمامي برند‌هاي سازمان سرحوله فعاليت خود قرار دهيم. مسئوليت اجتماعي به‌عنوان يک فعاليت پروژه‌اي براي سازمان ما تعريف نشده بلکه در بنياد اصلي سازمان ما نهادينه شده است.»


    چند دقيقه براي يک عمر


    مصطفي ميزبان مديرعامل شرکت زرين رؤيا نيز با اشاره به مشارکت اين شرکت در اين پويش ملي افزود: «شرکت زرين رويا نه تنها در زمينه توليدات با کيفيت براي جامعه بلکه در زمينه مسئوليت اجتماعي هم بايد يک شرکت پيشرو باشد تا بتواند باري از مسئوليت‌هاي اجتماعي روي دوش جامعه بردارد. ما باور داريم که سلامت جامعه با سلامت خانواده تعريف مي‌شود و رکن مهم سلامت خانواده، سلامتي مادران و ن است. در همين راستا تلاش مي‌کنيم با برند ماي‌ليدي، نقش خودمان را به عنوان حامي سلامت خانواده و ن ايراني ادا کنيم.»


    پويش همه با هم به پيش، براي جهاني بدون ترس از بيماري سرطان از سال گذشته با رويکرد آشنايي جامعه با سرطان و روش‌هاي شناخت آن آغاز شد. آرش طوسي معاون فروش و بازاريابي شرکت زرين رويا در خصوص فعاليت‌هاي انجام شده طي يک سال گذشته اينگونه توضيح داد: «در اين مدت نزديک به چندهزار نفر از ن کشورمان در سازمان‌هاي مختلف در زمينه خودآزمايي توسط تيم محترم موسسه بهنام دهش‌پور آموزش ديدند. همچنين در داخل بسته محصولات ماي‌ليدي بروشور‌هاي خودآزمايي قرار گرفته و به دست ميليون‌ها زن ايراني در اقصي نقاط ايران رسيده است. اين بروشور‌ها همچنين در نقاط فروش، داروخانه‌ها و تمامي مراکز بهداشتي و درماني در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.»


    طوسي همچنين افزود: «اين اتفاق منجر به آگاهي‌رساني گسترده درباره اين بيماري در سراسر کشور شده است. اما ما هنوز اول راهيم و باور داريم که با همکاري دلسوزانه و اثرگذار تمامي نهاد‌ها در کنار هم، مي‌توان اقدامات بيشتري در بخش آموزش و سلامت بانوان انجام داد.»


    ليلي بهمن مديرعامل مؤسسه خيريه بهنام دهش‌پور با اشاره به ضرورت و اهميت فعاليت در اين حوزه گفت: «ارتقاي سواد سلامت يک وظيفه ملي، و بر عهده همه ما است. چه به صورت فردي، مؤسسات و يا متوليان سلامت جامعه. ما بايد با هم همکاري کنيم تا همه عوامل خطرزا و هشدار دهنده را بشناسند و زودتر به درمان خود بپردازند. اتفاقي که هدف اصلي اين پويش بوده و خوشحاليم که با همکاري موسسه بهنام دهش‌پور و يک شرکت خصوصي دلسوز براي مردم، قدم مهمي براي اين موضوع برداشته شده است.»


    چند دقيقه براي يک عمر


    فعاليت مشترک موسسه خيريه بهنام دهش‌پور و شرکت زرين رويا با برند ماي‌ليدي امسال نيز با شعار چند دقيقه براي يک عمر به فعاليت خود ادامه خواهد داد. اين پويش ملي در راستاي اهداف مشترک دو سازمان در جهت ارتقا سلامت ن و با تاکيد بر آگاهسازي ن و خانواده‌ها انجام مي‌شود. فعاليت‌هاي اين پويش بر اهميت و ضرورت انجام معاينات منظم و ماهيانه ، به عنوان مهم‌ترين مرحله آگاهي از سرطان ، متمرکز شده است. اين پويش، بر استفاده از آينه - به عنوان ساده‌ترين ابزار قابل استفاده در انجام معاينات شخصي - تاکيد دارد.


    از 30 مهر تا 3 آبان‌ماه، کانتر‌هاي اطلاع‌رساني در مکان‌هاي پرتردد شهرها، اين پويش سراسري را ادامه مي‌دهند.


    سرطان رايج‌ترين سرطان در ميان ن است. در همين راستا ماه اکتبر در دنيا، ماه آگاهي‌رساني از سرطان نام‌گذاري شده است؛ چرا که با افزايش آگاهي جمعي نسبت به اين بيماري، مي‌توان ميزان آسيب‌هاي ناشي از اين بيماري را به شکل قابل توجهي کاهش داد. 








مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : سرطان ,شرکت ,موسسه ,پويش ,بهنام ,ن ,بهنام دهش‌پور ,سرطان ,شرکت زرين ,خيريه بهنام ,زرين رويا ,خيريه بهنام دهش‌پور ,موسسه خيريه بهنام ,موسسه بهنام دهش‌پور ,بهنام دهش‌پور درباره
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دایان لباس بچه و کودک محمد رضاحسینی نوین رایانه بیستمین پرسش مهر رئیس جمهور Bobby بلاگ درس خونا کارکردهای مدیریت طراحی سایت / سئو/ تبلیغات گوگل